Xiaomi Çağrı Merkezi Telefon Numarası

Xiaomi telefon numarası ile çağrı merkezine bağlanarak xiaomi hakkındaki sorunlarınıza hızlıca çözüm bulabilirsiniz. Xiaomi iletişim numarası ile müşteri hizmetlerinden xiaomi desteği alabilir ve problemlerinizi kısa sürede çözebilirsiniz.
xiaomi çağrı merkezi telefon numarası

Uzakdoğu merkezli teknoloji markalardan biri olan Xiaomi, Türk pazarına da giriş yapmıştır. Kuruluşu 6 Nisan 2010 tarihi olan marka, çok kısa bir sürede önemli bir başarı yakalayarak dünya çapında en büyük dördüncü akıllı telefon üreticisi olmayı başarmıştır. Ülkemizde de markanın ürünlerinin kullanımının artmasıyla Xiaomi telefon numarası merak edilmeye başlanmıştır.

İlk akıllı telefonunu 2011 senesinde çıkartan marka, o yıllardan günümüzde modellerinde önemli değişikliklere gitmiş ve ciddi bir satış hacmi yakalamıştır. Yüksek performansı, şık görünümü ve kalitesiyle öne çıkarken fiyatının da uygun olması kullanıcı yelpazesini genişletmektedir. Mobil cihazların yanı sıra mobil uygulamalar ve laptop bilgisayar üretim çalışmaları da olan marka her geçen gün daha çok bilinir olmaktadır.

Teknoloji alanında yaptıkları Ar-Ge çalışmaları ve üretim çalışmaları markanın başarısını katlamaktadır. Türkiye’ye resmi şekilde girmesiyle birlikte markanın ülkemizdeki kullanıcıları teknik destek imkânından faydalanmaya başlamıştır. Pek çok konuda önemli bir adım olduğundan insanların ilgisini de çekmektedir. Müşteri memnuniyeti bakımından markanın ulaşılabilir ve kesintisiz destek sağlıyor olması önemlidir.

Çin merkezli olan Xiaomi, Türkiye pazarındaki satışlarının ardından alternatif iletişim kanalları ile de desteğini sürdürmüştür. Pek çok online işlem kanalı olduğu gibi Xiaomi telefon numarası ile de ulaşmak mümkündür. Numara 0850 305 19 23 şeklinde belirlenmiş olup cihazlarla ilgili merak edilenler ya da sorunlar rahatlıkla dile getirilebilir.

Xiaomi Müşteri Hizmetleri

Markanın çağrı merkezi haricinde de müşterilerine yardımcı olduğu ek kanallar bulunmaktadır. Bunlar sosyal medya hesapları ve mail adresleridir. Sosyal medya hesaplarından canlı destek sunulmaktadır. En hızlı ve en etkili sonuç için müşteri hizmetlerinin aranması tavsiye edilir. Bu şekilde cihazla ilgili sorunları daha iyi aktarıp daha iyi bir hizmet almanız mümkün olur.

Cihazlarla ilgili sorunlar ayrıca yetkili servislerle iletişime geçilerek de çözüme ulaştırılabilir. Xiaomi müşteri hizmetleri resmi tatillerde ve pazar günleri çalışmamaktadır. Çalışma günleri kapsamında da saat 09:00 ile 17:00 arasında ulaşıma açıktır. Firma ile iletişim kurmadan önce yakınlarda yetkili servisin olup olmadığı öğrenilmelidir. Yetkili servislerde işlemler daha kısa sürede gerçekleştirilmektedir.

Bu yazımızda; Xiaomi, Xiaomi Türkiye, Xiaomi Türkiye İletişim, Xiaomi Türkiye Telefon Numarası, Xiaomi Telefon Numarası, Xiaomi Çağrı Merkezi, Xiaomi Müşteri Hizmetleri Numarası, Xiaomi Müşteri Temsilcisi, Xiaomi Destek Hattı gibi kelimeler kullanılmıştır.

Akıllı telefon üreticileri arasında önemli bir yere sahip olan Xiaomi müşteri hizmetleri söz konusu olduğunda da oldukça titiz davranmaktadır. Türkiye pazarında ve dünyanın diğer yerlerindeki müşterilerinin sorunlarına ve merak ettiklerine ilgiyle yaklaşmaktadır. Uzun süreler bekletilmeden kolayca yetkili personellerle görüşerek sorunlarınızın çözülmesini sağlayabilirsiniz. Destek hatları aracılığıyla kaliteli ve hızlı destek alabilirsiniz.

Xiaomi Türkiye Çağrı Merkezi

Çin şirketi tarafından kurulmuş olan Pekin merkezli bir marka olup tüm dünyaya hizmet götürmektedir. Üretim yeri de Çin olup fabrikası oradadır. En pahalı akıllı telefon ürünü Mi 10 olup TL bazında fiyatı 8500 ile 9500 arasında değişiklik gösterir. Redmi de Xiaomi markasına aittir. Markanın okunuşu “Şiaomi” şeklindedir. Anlamı küçük pirinç demektir.

Yüksek performans ve özeliklerine rağmen markanın neden benzerlerine göre daha ucuz olduğu merak konusudur. Reklam ve ek maliyetlerden kaçınması bunda önemli bir etkendir. Rekabeti fiyat üzerinden yaparak müşteri odaklı olduğunu ortaya koymaktadır. En uygun Xiaomi ürünlerini şubelerden ya da internet üzerinden bulmak mümkündür. Yetkili bayi için de bulunduğunuz ilde arama gerçekleştirmek mümkündür.

Günümüz şartlarında markanın ülkemizde çok sayıda yetkili bayisi bulunmamaktadır. Ancak olası sorunların giderilmesi için yetkili bayı olmasa da Xiaomi çağrı merkezi üzerinden iletişime geçerek destek almanız mümkündür. Türkiye’de garantili olan ürünleri ayırt etmek için alının üründe GENPA özel barkodunun bulunup bulunmadığına bakmak yeterli olmaktadır. Ayrıca internet üzerinden de sorgulama yapılabilmektedir.

8 Mart 2021 
Görüşlerinizi Belirtmek İster misiniz?

Yorumlar (1 Yorum)
  • Serife vurkun

    Redmi mini A telefon aldim surekli ariza veriyo hatali urun deyisim yada parasini iade istiyorum yapmiyolar napabilirim