Firmaların iletişim numaralarına kolayca ulaşın.

Akbank Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası

Akbank müşteri hizmetleri Türkiye genelinde en çok tercih edilen bankalardan bir tanesinin çağrı merkezi numarasını oluşturur. Akbank 30 Ocak 1948 senesinde Adana’da özel bir sermaye ticaret bankası olarak kurulmuştur. Adana’daki pamuk üreticilerine finansal destek sağlamak İçin bir kurulum amacı gerçekleşmiştir. İlk İstanbul şubesini 14 Temmuz 1950 de Sirkeci’de açmıştır. Genel Müdürlüğünü 1954 senesinde İstanbul’a taşımasından sonra hızlıca büyüme göstermiştir. Ülkemizde 770 şubesi ve 12 binden fazla çalışan ile güçlü bir banka haline gelmiştir. Akbank’ın yaklaşık 18 milyon müşterisi bulunmaktadır. Şubeler dışında birçok alanda da sizlere hizmet sunmaktadır;

  • Akbank İnternet
  • Akbank Mobil Uygulama
  • Çağrı Merkezi (Müşteri Hizmetleri)
  • 5.000 ATM
  • 600 bin ve üzeri post cihazı gibi birçok alanda sizlere hizmet sunmaktadır.

Müşteri hizmetlerinden ulaşım sağlayabileceğiniz Akbank’ta tüm işlerinizi telefon aracılığı ile dakikalar içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.

Akbank iletişim telefon numarası; 444 25 25

Akbank Müşteri Hizmetleri

İstek, talep, şikayet ve bilgi amaçlı 444 25 25 numaralı müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Telesekreterdeki ile bilgilerinizi doğrulayın ve tüm istenilenleri tuşlayarak uygulayın. Menüden gerçekleştirmek istediğiniz işlemleri takip edin. Kişisel verilerin korunması kanunu adına bilgileriniz bankada saklıdır. Tüm aşamaları hallettikten sonra müşteri temsilcisi ile yapacağınız görüşmeye geçeceksiniz.

Müşteri temsilcisi ile gerçekleşecek konuşmalar kalite standartları gereği kayıt altında olacaktır. Müşteri temsilcisi ile yapacağınız görüşme sonrasında mağduriyetiniz ya da talepleriniz dikkate alınarak en kısa süre içerisinde bireysel olarak şahsınıza dönüş sağlanacaktır. Bankaların müşteri taleplerini etkili bir düzeyde karşılıyor olmaları; yüksek miktarda karlı bir yatırım yapmalarını da mümkün kılar.

Akbank müşteri hizmetleri numarası; 444 25 25

Axess Müşteri Hizmetleri

Akbank’a ait bir kredi kartı olan axess kartınız ile ilgili sorunlarınızı dile getirebileceğiniz çağrı merkezi için aynı numaradan çağrı merkezini arayabilir ve problemlerinizi hızlı olarak çözebilirsiniz. Axess müşteri hizmetlerine 444 25 25 numarasından kolayca ulaşabilirsiniz. Kartınız kayıp yada sizden habersiz bir işlem yapıldığını düşünüyorsanız hiç beklemeden bu numarayı arayarak kayıp çalıntı bildiriminde bulunabilirsiniz.

Axess kartınızın limit ile ilgili sorularınız bulunuyorsa müşteri temsilcisine bağlanarak limitinizi yükseltmek istediğinizi veya limitinizi düşürmek istediğinizi belirtebilirsiniz. Böylelikle kartınız ile olan harcamalarınızı limitleriniz doğrultusunda yapabileceğiniz gibi aynı zamanda kartınızın hesap kesimi hakkında bilgi alabilir yada yaptığınız alış-veriş tutarlarınızı kolay bir şekilde taksitlendirme işlemi yapabilirsiniz.

Akbank müşteri hizmetleri haftanın her günü ve her saatinde müşterilerine hizmet veren çağrı merkezi olup, Türkiye’nin her yerinden aynı numara ile ulaşılabilmektedir. Yaptığınız tüm görüşmeler kayıt altına alınır ve daha sonra gerektiği takdirde bu kayıtlar kullanılabilir.

Akbank Kredi Başvurusu Nasıl Yapılır?

Akbank müşteri hizmetleri yardımı ile müşteri temsilcisine ulaşarak kredi başvurusu hakkında bilgi alabilir yada aşağıdaki işlemleri yaparak kısa bir şekilde kredi başvurunuzu yapabilirsiniz. Ülkemizin en büyük özel sektör bankaları arasında yer alan Akbank; müşterilerine geniş kapsamlı bir hizmet sunabilme kabiliyetine sahiptir. İstediğiniz bir banka şubesinden başvuru gerçekleştirebilirsiniz. 444 25 25 numaralı hattı arayarak kredi başvurusunda bulunabilirsiniz. SMS ile kredi işlemleri;

  • Kredi yazıp boşluk bırakın,
  • TC kimlik numaranızı yazın
  • 4425’e mesajı gönderin.

Bu sayede, saniyeler içinde ne kadar kredi alabileceğinizi öğrenmiş olacaksınız. SMS ile kredide başvurabileceğiniz maximum tutar 20.000 TL’dir. Maximum vade ise 36 aydır. ATM ile kredi işlemleri;

  • Girişe basın
  • İhtiyaç kredisi başvuru tuşuna basın
  • TC kimlik numaranız ve cep telefon numaranızı ekleyin
  • Saniyeler içerisinde kredi başvurunuzun cevabı SMS olarak gelir

Diğer Banka Kartları ile kredi başvuru işlemleri;

  • Kartı ATM yerleştirip şifre girin,
  • Ana menüden Akbank ihtiyaç kredisi başvuru seçin
  • TC kimlik numaranız ve cep telefon numaranızı ekleyin
  • Sabitler içerisinde kredi başvurunuzun cevabı SMS olarak gelecektir

ATM’lerden maximum 10.000 TL ye kadar ihtiyaç kredisi çekebilirsiniz. Böylece gayet pratik bir şekilde kredi çekmek konusunda önemli kazanımlara sahip olabilirsiniz. Yukarıdaki başvurular zaman zaman değişiklik gösterebileceği için detaylı bilgiyi almak isterseniz akbank müşteri hizmetleri numarasını arayabilirsiniz.

Akbank Şikayet Hattı

Akbank müşteri hizmetleri bankanın ürün ve hizmetleri hakkında ulaşabileceğiniz en önemli iletişim kanalıdır. Bankacılık işlemlerinde bazı işlemler ters gidebilir ya da bazı sorunlar meydana gelebilir. Bu sorunlar bankadan sistemsel kaynaklı ya da şahsınızca bireysel sorunlar olabilir. Tüm bunları çözmek için müşteri temsilcilerince bağlanmanız yeterli olacaktır. Konuşma esnasında tüm şikayet ve taleplerinizi muhakkak iletmelisiniz. Yetkili birimlere en ince ayrıntısına kadar aktarım sağlanmalıdır. Bu sayede tarafınıza olumlu dönüş gerçekleşebilir. Kaydınız oluşturulduktan sonra ilgili birimlere kaydınız yönlendirilecektir.

Gerekli tüm aşamalardan sonra şikayet ve sorunlarınız değerlendirilerek tarafınıza SMS ya da arama ile dönüş sağlanacaktır. Eğer sonuç yine şikayetinizi gidermiyor ise yeniden bir kayıt oluşturmak İçin iletişime geçebilirsiniz. Şikayetler firma İçin son derece önemli husustadır. Hem müşteri memnuniyeti sağlamak amaçlı hemde şirketin kendisindeki hata payını düzeltmesi yönünden şikayetlerinizi dile getirmekten çekinmeyiniz.